راهنمای خرید از فروشگاه

راهنمای خرید از فروشگاه

  • 28 آذر 1398
  • |   0 نظر

یک سری نکات در مورد خرید لازم به ذکر است که در ذیل ذکر می شود.

خرید از فروشگاه بسیار ساده است، فقط با توجه به اینکه هر محصول دارای نسخه خاص می باشد و فایل آن نیز خاص خود آن می باشد، باید حتما از یکسان بودن نسخه ای که می خواهید بخرید با نسخه فروشگاهتان اطمینان حاصل نمایید، سپس اقدام به خرید نمایید.

خرید از فروشگاه حتما نیازمند توافق با شرایط خرید است و مشتری ملزم است طبق نکات ذکر شده حتما محیط لازم جهت عملکرد صحیح محصول خریداری شده را خودش فراهم نماید.

اکثر محصولات دارای دمو نمایشی می باشند، در مواردی که دمو موردنیاز نبوده، حتما اسکرین شات کامل از نحوه عملکرد محصول ضمیمه شده است.

با توجه به همین نکته که مشتری قبل از خرید می بیند که دقیقا چی دارد می خرد، چیزی به نام برگشت محصول نداریم، اگر کیفیت محصول با چیزی که شما در دمو آن می بینید متفاوت باشد، کافی است  از طریق پشتیبانی تیکت ثبت کنید تا پیگری و رفع مشکل انجام شود.

بدلیل اینکه امکان پشتیبانی دائم العمر مقدور نمی باشد،کلیه محصولات فقط تا یک ماه دارای پشتیبانی رایگان می باشند و تجربه ما در این سالها ثابت کرده است اگر مشکلی در عملکرد محصول باشد در همان روزها یا هفته اول مشخص می شود و قرارگیری یک ماه پشتیبانی جهت دادن اطمینان از کیفیت و عملکرد عالی محصولات است.

بعد از خرید مواردی دیده شده است که مشتری خواستار سفارشی سازی یا تغییر طبق دلخواهش هست، با توجه به اینکه محصولات به صورت قفل شده فروخته می شوند، امکان تغییر در فایل های PHP محصولات مقدور نمی باشد ولی فایل های خروجی باز است و در صورت نیاز می توانید خودتان اقدام به تغییر خروجی و سفارشی سازی نمایید یا با هزینه توافقی انجام این کار را به ما بسپارید، همچنین در مواردی که تغییری که می خواهید انجام شود باید در فایل های PHP قفل شده انجام شود، پس از ثبت تیکت و پیگیری درخواست شما، در صورت امکان انجام درخواست شما، با دریافت هزینه این کار امکان پذیر می باشد که باید حتما تیکتی در این مورد ثبت کنید و توضیحات کامل بدهید تا هزینه انجام سفارشی سازی برای شما اعلام شود.


0 نظر

نظر بدهید

    بد           خوب